Zmluva o poskytovaní administratívnych a asistentských služieb
Alternatívny názov: Dohoda o vykonaní služieb
Popis: Vyberte si vzor zmluvy o poskytovaní administratívnych a asistentských služieb, kde majú objednávateľ aj poskytovateľ služieb presne stanovené podmienky pre výkona daných služieb.
vložené: 30.júna 2010 12:09
zobrazené: 31882
-- -- -- Začiatok vzoru zmluvy -- -- --
Z M L U V A
O poskytovaní administratívnych a asistentských služieb
O poskytovaní administratívnych a asistentských služieb
uzavretá
v zmysle § 269 Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. v znení neskorších noviel a doplnkov
v zmysle § 269 Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. v znení neskorších noviel a doplnkov
Čl. 1
1. Poskytovateľ:
Ján Vážny
Nábrežná 14
841 01 Bratislava
IČO: 123456789
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
Číslo účtu: 987654321/0900
(ďalej len „poskytovateľ“)
a
Nábrežná 14
841 01 Bratislava
IČO: 123456789
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
Číslo účtu: 987654321/0900
(ďalej len „poskytovateľ“)
a
2. objednávateľ služieb:
ABC a.s.
Prievozská 25
852 02 Bratislava
IČO: 987654321
Zastúpená: Miroslav Pekný
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
Číslo účtu: 12345678/0900
(ďalej len „objednávateľ“)
Prievozská 25
852 02 Bratislava
IČO: 987654321
Zastúpená: Miroslav Pekný
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
Číslo účtu: 12345678/0900
(ďalej len „objednávateľ“)
sa dohodli na tejto zmluve:
Čl. 2
1.
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať pre objednávateľa ABC a.s. administratívne a asistentské služby spojené s činnosťou firmy podľa pokynov a požiadaviek objednávateľa.
2.
Poskytovateľ služieb je zodpovedný za riadny výkon administratívnych a asistentských služieb pre objednávateľa ABC a.s.
3.
Poskytovateľ je povinný služby podľa tejto zmluvy vykonávať osobne.
Čl. 3
1.
Administratívnymi službami poskytovateľa sú najmä:
a) vedenie dokumentácie súvisiacej s prevádzkou firmy ABC a.s.,
b) vybavovanie korešpondencie firmy súvisiacej s výkonom jej činnosti,
c) vedenie dokumentácie a evidencie bežných výdavkov súvisiacich s prevádzkou firmy,
d) zabezpečovanie administratívnych prác súvisiacich s prevádzkou firmy ABC a.s.
a) vedenie dokumentácie súvisiacej s prevádzkou firmy ABC a.s.,
b) vybavovanie korešpondencie firmy súvisiacej s výkonom jej činnosti,
c) vedenie dokumentácie a evidencie bežných výdavkov súvisiacich s prevádzkou firmy,
d) zabezpečovanie administratívnych prác súvisiacich s prevádzkou firmy ABC a.s.
2.
Asistentskými službami poskytovateľa sú najmä:
a) príprava podkladov pre jednotlivé oddelenia,
b) spolupráca pri príprave a organizovaní pracovného programu vedúcich pracovníkov firmy a jeho vecného zabezpečenia,
c) príprava materiálov pre mediálnu prezentáciu práce a stanovísk firmy,
d) plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka firmy ABC a.s.
a) príprava podkladov pre jednotlivé oddelenia,
b) spolupráca pri príprave a organizovaní pracovného programu vedúcich pracovníkov firmy a jeho vecného zabezpečenia,
c) príprava materiálov pre mediálnu prezentáciu práce a stanovísk firmy,
d) plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného pracovníka firmy ABC a.s.
Čl. 4
1.
Objednávateľ služieb sa zaväzuje uhradzovať poskytovateľovi za poskytnuté služby odmenu vo výške 800,- € vrátane DPH, mesačne pozadu, bezhotovostným prevodom na jeho účet v peňažnom ústave. Poskytovateľ služieb berie na vedomie, že objednávateľ služieb nie je platca DPH.
2.
Poskytovateľ služieb vystaví najneskôr do piateho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom pre objednávateľa vykonával služby podľa tejto zmluvy, faktúru za vykonané služby.
3.
Výkon administratívnych a asistentských služieb a rozsah vykonanej práce uvedený v tejto zmluve potvrdí objednávateľ na faktúre opatrenej touto doložkou:
Objednávateľ firma ABC a.s. svojím podpisom potvrdzuje rozsah vykonanej práce poskytovateľa služieb Jána Vážneho.
dátum: vlastnoručný podpis plným menom
Podpis a vyjadrenie objednávateľa zabezpečí poskytovateľ.
Objednávateľ firma ABC a.s. svojím podpisom potvrdzuje rozsah vykonanej práce poskytovateľa služieb Jána Vážneho.
dátum: vlastnoručný podpis plným menom
Podpis a vyjadrenie objednávateľa zabezpečí poskytovateľ.
4.
Objednávateľ služieb zabezpečí prevod finančných prostriedkov (dohodnutej odmeny) na účet poskytovateľa do 21 dní odo dňa doručenia faktúry za vykonané služby, opatrenej podpisom a vyhlásením objednávateľa. Za deň finančného plnenia sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa.
5.
V prípade, ak je zmluva uzavretá v priebehu mesiaca, má poskytovateľ nárok na pomernú časť mesačnej odmeny.
Čl. 5
1.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s účinnosťou od 01.07.2010 na dobu 2 rokov, t.j. do 01.07.2012.
2.
Poskytovateľ a objednávateľ služieb sú oprávnení vypovedať zmluvu z akýchkoľvek dôvodov, ako aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je jednomesačná a jej plynutie upravuje § 122 OZ. Vzájomné záväzky sú si povinné strany vysporiadať do 7 dní od ukončenia tejto zmluvy.
3.
Objednávateľ služieb môže zmluvy vypovedať na základe žiadosti do siedmich dní odo dňa predloženia tejto žiadosti, a to v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorej plynutie je upravené § 122 OZ. Vzájomné záväzky sú si povinné strany vysporiadať do 7 dní odo dňa skončenia tejto zmluvy.
4.
Objednávateľ služieb ukončí zmluvu v prípade, že sa on a poskytovateľ služieb dohodnú na skončení poskytovania služieb, a to dňom uvedeným v písomnom oznámení, ktoré bude podpísané objednávateľom aj poskytovateľom služieb.
Čl. 6
1.
Zmluvné strany sa v zmysle § 262 ods.1 Obchodného zákonníka dohodli na tom, že záväzkový vzťah vzniknutý na základe tejto zmluvy sa riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.
2.
Neoddeliteľnou prílohou tejto zmluvy je:
- živnostenské oprávnenie poskytovateľa služieb vydané miestne príslušným obvodným úradom v Bratislave, odbor živnostenský, dňa 15.08.2007 pod. č. 12345/07
- živnostenské oprávnenie poskytovateľa služieb vydané miestne príslušným obvodným úradom v Bratislave, odbor živnostenský, dňa 15.08.2007 pod. č. 12345/07
3.
Všetky prípadné zmeny a doplnenia zmluvy budú vyhotovené len v písomnej forme a po vzájomnej dohode zmluvných strán.
4.
Zmluva sa vyhotovuje v štyroch rovnopisoch s povahou originálu, pričom objednávateľ aj poskytovateľ služieb dostanú po dvoch rovnopisoch
5.
Zmluvné strany vyhlasujú, že si zmluvu riadne prečítali, jej obsahu porozumeli a na znak súhlasu ju bez akéhokoľvek nátlaku a teda slobodne podpísali.
V Bratislave, dňa 25.06.2010
Ján Vážny
poskytovateľ služieb
poskytovateľ služieb
Miroslav Pekný ABC a.s.
objednávateľ služieb
objednávateľ služieb
-- -- -- Koniec vzoru zmluvy -- -- --
Tagy
cestne prehlasenie darovacia zmluva dodatok dohoda dohoda o vykonani prace faktura kupna zmluva mandatna zmluva motivacny list najomna zmluva navrh na vklad odvolanie plna moc pracovna zmluva preberaci protokol protokol rozvod splnomocnenie spolupraca sprostredkovatelska zmluva upomienka vypoved zaloba ziadost zivotopis zmluva o dielo zmluva o pozicke zmluva o prenajme zmluva o spolupraci zmluva o sprostredkovani